Android:Netrunner Polska
Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - Wersja do druku

+- Android:Netrunner Polska (http://netrunner.lajcik.org)
+-- Dział: Netrunner LCG (http://netrunner.lajcik.org/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Zasady (http://netrunner.lajcik.org/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Wątek: Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey (/showthread.php?tid=1141)



Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - greener741 - 19-08-2013

Witam,

 

sytuacja, mam personal worskshop a na nim Gordian Blade z 3 zetonami.

Czy wykorzystujac umiejetnosc Kate (instalacja za 1 mniej) moge wprowadzic Gordiana (w chwili jak ma 3 zetony) nic nie placac?

 

Pozdrawiam

Bartek




Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - Wosho - 19-08-2013

Nie.




Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - maximo - 19-08-2013

Nie ma takiej opcji. Wyrażnie jest napisane na karcie: <span style="background-color:rgb(245,245,255);color:rgb(0,0,0);font-family:verdana, 'lucida grande', arial, sans-serif;font-size:12px;">When there are no power counters left on a hosted card, install it, ignoring all costs. </span>

Dopiero później jest install i odpala się Kate - ale koszt instalacji wynosi wtedy 0 więc nic nie zyskujesz.




Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - Kris - 19-08-2013

Właśnie - to ja się podłącze z pytankiem, bo nie jestem przekonany czy na OCTGN wszystko dobrze trybi - umiejka Kate zużywa się zawsze kiedy program/hardware jest instalowany (install) nawet gdy ignoruje koszty? (patrz: test/retrival run)




Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - donmakaron - 19-08-2013

Tak. Pierwsza instalacja w turze aktywuje zdolność, nieważne czy koszt jest ignorowany czy nie. Kate nie zgrywa się dobrze z Personal Workshopem.




Personal workshop + Kate "Mac" McCaffrey - hadrian - 19-08-2013

Umiejka Kate dotyczy pierwszej instalacji w turze. Nieważne czy ignorujesz koszty, każdy kolejny instal w turze już nie będzie pierwszym.